LeadInfo, de must-have tool
Elke dag scrollen we gemiddeld door 96 meter aan content en zien we meer dan 4.000 advertenties. Het is geen geheim dat we overspoeld worden. Maar wist je dat slechts 5% van de ontvangers van marketing campagnes direct interesse toont? En dat maar liefst 98% van hen geen spoor achterlaat? De kans dat een potentiële koper zelf contact opneemt is daardoor een magere 0,001%. Hoe zorg je ervoor dat je die andere 95% niet misloopt? Met LeadInfo kun je B2B-leads nu veel effectiever identificeren en opvolgen.
Het potentieel uit je online bezoeken halen
LeadInfo is een geavanceerde tracking tool voor bedrijven met B2B-klanten, eenvoudig te installeren op elke website. Door het IP-adres van sitebezoekers te koppelen aan een database van meer dan 220 miljoen bedrijven, krijg je diepgaand inzicht in hun gedrag. Wat je hiermee onder andere kunt ontdekken:
// Bedrijfsomschrijving
// Locatie
// Sector
// Aantal medewerkers
// Financiële gegevens
// Contactinformatie
// Bezochte pagina’s, tijd op je site en verkeersbron
// Mailadressen van relevante personen
// LinkedIn-profielen van medewerkers
Al deze data wordt GDPR-compliant weergegeven in een gebruiksvriendelijk dashboard, klaar voor analyse wanneer je maar wilt.
Alleen maar voordelen
Het voordeel van LeadInfo is dat je kunt zien welke bedrijven je site bezoeken en wat hun interesses zijn. Dit helpt je om deze leads effectief te benaderen.
Zo kun je onder meer:
// Real-time hun bezoek volgen
// Automatische leadscoring instellen
// Lead-gen formulieren implementeren
// Integreren met je CRM
// Triggers instellen met labels en e-mailmeldingen
// Integreren met Google Ads
// Retargeting doen via LinkedIn
// Data exporteren voor verdere analyse
Hoewel je vanwege GDPR geen exacte persoonsgegevens ontvangt, krijg je wel inzicht in de interesses van de bedrijven die je website bezoeken. Hierdoor kun je strategisch targeten binnen bedrijven en de juiste beslissers benaderen. Door persona’s en de customer journey te combineren met deze data, speel je specifiek in op de ‘pains’ en behoeften van je potentiële klanten. Warme prospectie heeft namelijk een kans van 20% op succes, terwijl dat bij koude leads slechts 2% is. Het kennen van je lead maakt contact veel effectiever.
Blijven ontwikkelen met nieuwe tools
LeadInfo blijft continu groeien en innoveren. Recent werden drie nieuwe features gelanceerd die de tool nóg krachtiger maken:
// LeadInfo Autopilot: Volg leads automatisch op vanuit LeadInfo
// Audience Match: Identificeer website bezoekers die overeenkomen met jouw ideale klantprofiel
// LinkedIn Ads-integratie: Stuur je sitebezoekers direct naar LinkedIn-doelgroepen voor retargeting